Uz regenerativnu poljoprivredu i održive prakse do vrhunskog proizvoda

 

Kompanija Nestlé Srbija nedavno je svečano obeležila početak rada nove proizvodne linije brenda THOMY u fabrici u Surčinu. Nova dojpak linija će više nego udvostručiti kapacitet proizvodnje — sa 40 na 100 kesica u minuti.

Ova inovacija omogućava kompaniji da nastavi sa ispunjavanjem svoje misije, a to je isporuka proizvoda vrhunskog kvaliteta širom Srbije i regiona. Za „ukus sreće“, epitet koji stoji uz čuveni THOMY, zaslužno je nekoliko ključnih faktora.

 

 

ČITAJTE I: Novu Thomy proizvodnu liniju svečano je otvorio Thomy ambasador Bogdan Bogdanović

 

 

Domaći suncokret iz regenerativne poljoprivrede

THOMY majonez, koji se proizvodi od 2013. godine u Surčinu, a deo je Nestlé asortimana više od pola veka, postao je globalno priznat brend zahvaljujući pažljivom izboru sirovina. Ovaj brend je već decenijama jedan od najvoljenijih u regionu, a njegov uspeh produkt je pažljivo koordinisanih procesa — od polja suncokreta do proizvodnih linija. Osim toga, kako u program regenerativne poljoprivrede kompanije Nestlé uključeni domaći uzgajivači suncokreta, deo suncokretovog ulja za proizvodnju THOMY asortimana potiče iz regenerativnih izvora.

Foto: Nestle

Takođe, Nestlé aktivno nastavlja da podržava lokalne proizvođače u prelasku na regenerativnu poljoprivredu, i to na 3.510 hektara, za šta je ove godine kompanija izdvojila 564 hiljade evra.

Održive prakse u poljoprivredi

Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima.

Foto: Nestle

-Potrošači u Srbiji prepoznaju kvalitet i trajno opredeljenje ka održivosti, što im omogućava da biraju brendove koji se proizvode u skladu sa njihovim vrednostima. Program regenerativne poljoprivrede podrazumeva blisku saradnju sa lokalnim poljoprivrednim proizvođačima, sa ciljem obezbeđivanja zdravlja i plodnosti zemlje za buduće generacije. Kroz primenu održivih praksi, kao što su plitko oranje, pošumljavanje, korišćenje organskog đubriva i pokrovnih useva, Nestlé pomaže u smanjenju emisije gasova sa efektom staklene bašte i očuvanju biodiverziteta, objašnjava ona.

 

Foto: Nestle

Kompanija takođe koristi napredne tehnologije kako bi smanjila svoj ekološki otisak. Ambiciozni cilj Zero Waste to Landfill osigurava da nijedan komad otpada ne završi na deponijama. U novim fabrikama u Surčinu upotrebljeno je 1.150 kvadratnih metara izolacionih ploča napravljenih od reciklirane ambalaže Nestlé proizvoda, čime se dokazuje da cirkularna ekonomija može biti integralni deo savremene prehrambene proizvodnje. U obe fabrike koristi se energija iz obnovljivih izvora, a postrojenje za prečišćavanje vode tretira vodu iz proizvodnje i vraća je čistu u prirodu Srbije.

Čvrsta veza ambasadora i brenda kao recept za uspeh

-Naša misija nije samo proizvodnja kvalitetne hrane, već i briga o zajednici i planeti. Ono što simboliše i karakteriše naš brend, a to su ukus sreće, briga o zajednici i životnoj sredini, održivost i prirodni, a pre svega domaći, lokalni sastojci, prepoznali smo kao vrednosti koje delimo sa Bogdanom Bogdanovićem, kapitenom košarkaške reprezentacije Srbije koji je ambasador brenda THOMY, istakla je Renata Matusinović osvrnuvši se i na nedavnu posetu slavnog košarkaša Nestlé fabrici u Surčinu.

 

Foto: Agroportal.rs

-Videli smo u njemu lidera, neupitnu i snažnu ljubav prema zemlji, kao i odgovornost, što su vrednosti iza kojih stoji i naš brend i zajedničkom posvećenošću smo ostvarili saradnju na koju smo izuzetno ponosni. Na kraju, činjenicu da je svetski poznat, čak i obožavan, videli smo kao još jednu vezu između Bogdana i našeg brenda i zaista smo mu beskrajno zahvalni što je izabrao THOMY, naglasila je Renata Matusinović.

 

 

Zaprati Agroportal znanje je moć na Instagramu 

Lajkuj Agroportal znanje je moć na Facebooku

 

Ukratko, posvećenost kompanije Nestlé održivim praksama i saradnji sa lokalnim zajednicama ne samo da osigurava vrhunski kvalitet proizvoda, već i doprinosi zdravlju planete. Kroz kontinuirane inovacije i podršku lokalnim proizvođačima, ali i pravi odabir saradnika, THOMY ostaje sinonim za održivost, izuzetnost i zajednički napredak.