SPOS-ova „Medoteka“ za pčelare i sve građane

 

Kroz projekat za unapređenje i plasman meda koji je SPOS dobio od EU biće uspostavljena jedinstvena aplikacija za pčelarstvo – MEDOTEKA. Ona je namenjena i građanima i pčelarima.

Kako stoji na sajtu SPOS-a, aplikacija će imati dva odeljka pod imenima „Sve o medu“ i „Za pčelare“.

 

ČITAJTE I: Noč: Zar mi Evropljani zaista ne zaslužujemo da uživamo u pravoj hrani?

 

 

Cilj odeljaka „Sve o medu“ je:

  • Argumentovano animiranje građana da konzumiraju više meda;
  • Da ljudi shvate zašto je med bolji za njihovu decu i njih umesto raznih ”slatkiša” punih aditiva i konzervanasa;
  • Da i stari i mladi upoznaju sve blagodeti meda kroz mnoštvo interesantnih i korisnih informacija, videa, fotografija;
  • Da potrošači putem aplikacije odaberu pčelara od kojeg mogu da kupe med, jer je glavna misija aplikacije da pomogne pčelarima da plasiraju svoj med na tržište.
  • SPOS vrlo često dobija pozive od građana koji pitaju kako da prepoznaju pravi med, gde da kupe pravi med, koji med je dobar za koju namenu itd. Kroz ovu aplikaciju bi na vrlo jednostavan i zanimljiv način dobili odgovore na sva pitanja.
Foto: SPOS

Najvažnije je da će apsolutno svaki pčelar koji je član SPOS-a (i sa punom, i sa osnovnom, i sa porodičnom članarinom) moći da napravi svoj profil na aplikaciji gde će imati mogućnost da postavi do 20 fotografija svog pčelinjaka, napiše svoju kratku pčelarsku biografiju i, ono što je najvažnije, ima sopstvenu ponudu meda i na taj način će na brži i jednostavan način doći do novih kupaca.

Foto: Pixabay

SPOS na svom sajtu ima sličnu mogućnost, i aplikacija će biti povezana sa postojećim sistemom, ali će kroz ovaj projekat dobiti daleko širu vidljivost kroz popularnu aplikaciju. Za njenu masovnu promociju obezbeđena su potrebna sredstva.

Foto: Pixabay

Aplikacija će biti reklamirana putem društvenih mreža Facebook i Instagram, kroz budžet projekta biće plasirana plaćena reklama putem navedenih društvenih mreža i samim tim vidljivost aplikacije će biti ogromna, kako bi je što veći broj građana preuzeo sa Google-a i Apple store-a. Pored plaćenih reklama SPOS će i kroz medije da prezentuje aplikaciju „Medoteka“ i pozivaće građane da je preuzmu i preko nje kupuju med direktno od pčelara.

Foto: SPOS

Odeljak „Za pčelare“ biće usmeren na pčelare gde će im se na jednostavan način prezentovati sve neophodne informacije vezane za pčelarstvo (npr. Kako da postanem pčelar? Kako da registrujem poljoprivredno gazdinstvo? Kako da registrujem objekat u domaćinstvu za vrcanje, skladištenje i pakovanje meda i drugih pčelinjih proizvoda? Kako da apliciram za subvencije? Šta da preduzmem da sprečim trovanje pčela? Kako da prijavim trovanje pčela?…).

Sve bi bilo praćeno detaljnim objašnjenjima i brzim linkovima za kompletnu problematiku.

 

 

Zaprati Agroportal znanje je moć na Instagramu 

Lajkuj Agroportal znanje je moć na Facebook 

 

 

Takođe, prezentovaće se građanima vrednost pčela kroz oprašivanje gajenih, ali i divljih kultura, šta pčele znače za čovečanstvo, zašto moramo sačuvati interes pčelara da gaje pčele ili će pčele bez pčelara nestati….

Priredio: Agroportal.rs