Kampanja: MISLIM NA NAS – kupujem organsko

 

U nedelju 22. maja u svečanoj sali Privredne komore Vpojvodine biće predstavljena kampanja organske proizvodnje „MISLIM NA NAS – kupujem organsko“.

Kampanja je deo projekta Organic Trade for Development in Eastern Europe (OT4D) koji podržava Državni sekretarijat za ekonomske poslove Švajcarske (SECO), a sprovode IFOAM (međunarodno udruženje za organsku proizvodnju), Helvetas (švajcarska agencija za međunarodnu saradnju) i FiBL (švajcarski istraživački institut za organsku poljoprivredu), a implementira se u Srbiji, Albaniji i Ukrajini. Nacionalna asocijacija za razvoj organske proizvodnje Serbia Organika je partner u realizaciji aktivnosti u Srbiji. Cilj ovog projekta je pospešivanje izvoza organskih proizvoda kao i promocija i povećanje potražnje za domaćim organskim proizvodima.

 

 

ČITAJTE I: Dani cveća i meda u Velikom Gradištu i Kusiću

 

 

 

„MISLIM NA NAS – kupujem organsko“ je promotivna kampanja osmišljena sa ciljem da se potrošačima približe vrednosti organskih domaćih proizvoda, i da se proizvođači upoznaju sa svojim potrošačima i kupcima. Tokom trajanja kampanje domaćoj javnosti će se predstaviti samo neki od naših proizvođača, koji će predstaviti delić svoje svakodnevnice i specifičnosti organske proizvodnje.

Jedan od ciljeva kampanje je upoznavanje prodavaca i kupaca

Kampanja je namenjena svim učesnicima u sektoru organske proizvodnje od potrošača preko trgovaca, distributera do proizvođača. Takođe, alati i idejni koncept kampanje koji će se predstaviti tokom ovog događaja će biti dostupni i raspoloživi za korišćenje svim zainteresovanim akterima, sve u cilju podizanja svesti potrošača i povećanja potražnje i prodaje domaćih organskih proizvoda.

 

 

Zaprati Agroportal znanje je moć na Instagramu
Lajkuj Agroportal znanje je moć na Facebook 

Događaj će okupiti organske proizvođače, potrošače, predstavnike institucija i sve koji su zainteresovani za razvoj i promociju organske proizvodnje u Srbiji, a tom prilikom biće predstavljeni „ambasadori“ kampanje, reprezentativni organski proizvođači iz cele Srbije, promotivni film, kao i glavne poruke i aktivnosti kampanje.

Izvor: Agrobiznis magazin

Ostavite komentar