Emisija na mađarskom „Brazde“ slavi 55 godina postojanja i 2.000 emitovanja

 

Emisija za poljoprivrednike na mađarskom jeziku „Brazde“ proslavlja veliki jubilej – 2.000. emitovanje.  „Brazde“ prati 80 odsto mađarskog stanovništa u Srbiji i ubedljivo je najgledanija emisija redakcije na mađarskom jeziku Radio televizije Vojvodine. Iz Doma kulture u Bačkoj Topoli 8. januara sa početkom u 13 časova uživo će biti emitovan program pod nazivom „2000 Brazdi“.

 

 

 

ČITAJTE I: Strateški partner Novosadskog sajma u naredne tri godine je Globos osiguranje

 

 

 

 

Ištvan Baliž i Andrš Tot stvaraju „Brazde“ na mađarskom jeziku

-Odlučili smo da ovaj veliki jubilej proslavimo u Bačkoj Topoli, opštini koja osim grada ima 22 sela u kojima se ljudi bave poljoprivredom. Predstavnici Doma kulture izašli su nam u susret i ustupili nam salu. Natupiće folklor Mađarskog kulturnog centra „Kodalj Zoltan“  koji je celom svetu poznat po negovanju tradicije Mađara, najavljuje Ištvan Baliž urednik emisije na mađarskom jeziku „Brazde“.

On najavljuje i prisustvo predstavnika Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo i poljoprivrednike iz cele opštine Bačka Topola.

-Emisija je osmišljena tako da ćemo se s’ jedne strane osvrnuti na 55 godina postojanja „Brazdi“, a sa druge strane pričaćemo o aktuelnim poljoprivrednim temama, kaže Baliž.

 

 

Baližov kolega sa kojim zajedno realizuje emisiju za poljoprivrednike na mađarskom jeziku Andraš Tot kaže da je za uspešno bavljenje agrarnim novinarstvom neophodno da novinar poznaje eminentne stručnjake za poljoprivredu i uzorne poljoprivrednike kako bi novine u ovoj oblasti i uspešne poljoprivredne prakse prikazao gledaocima. Njima bi one trebale da budu motiv da usavrše svoje prozvodnje i prošire svoje znanje ili da se izrodi nova ideja i inicijativa.

-Osim ustaljene saradnje sa velikim brojem stručnjaka, na sajmovima i poljoprivrednim priredbama nastojimo da upoznamo nove iz starih ali i novih oblasti. Sa njima se dogovaramo i planiramo kada i o čemu ćemo pričati. Isto to se odnosi i na poljoprivredne proizvođače. Zahvaljujući našoj emisiji mnogim ljudima je poljoprivrea u manjem obimu postala hobi, neki od njih su se odlučili da promene dosadašnju praksu i počnu da gaje profitabilnije kulture i sl., objašnjava Tot.

 

 

Zaprati Agroportal znanje je moć na Instagramu 

Lajkuj Agroportal znanje je moć na Facebooku

 

 

 

 

Kompanija „Agrotech“ DOO prepoznala je značaj ove emisije i njenu gledanost te je odlučila da bude generalni sponzor ovog jubileja.

Piše: Jasna Bajšanski

Foto RTV i J.B.