01 decembra, 2021

Najbolji traktori za 2022. godinu odabrani su u Bolonji

 

Već smo pisali da su na sajmu EIMA u Bolonji proglašeni pobednici ovogodišnjeg ciklusa takmičenja Traktor godine 2022-TOTY.

Ove godine u finalnom izboru bilo je 14 traktora 11 različitih kompanija-proizvođača, kandidata koji su se nadmetili za titulu Traktor godine 2022 u četiri kategorije. Tačnije četiri modela su se takmičila za titulu Best of Specialized 2022, I po pet za titule Best Utility 2022 I Tractor of the Year 2022 odnosno najbolji traktor namenjen ratarskoj proizvodnji. Svih 14 modela se nadmetalo za pobedu u kategoriji Sustainable TOTY 2022.

John Deere 7R 350 AutoPowr je Traktor godine 2022, o čemo je Agroportal.rs već pisao, a o karakteristikama ovog traktora možete pročitati na ovom linku: https://agroportal.rs/eima-bolonja-john-deere-7r-350-autopowr-je-traktor-godine-2022/

Sada vam predstavljamo pobednike u pojedinačnim kategorijama.

Best Utility 2022-John Deere 6120M AutoPowr, najbolji univerzalac

Ovaj model je dovoljno svestran da  obavlja širok spektar različitih zadataka, od rada sa prednjim traktorskim utovarivačem do obrade zemljišta i transporta i to zahvaljući kontinualno varijabilnoj transmisiji, malom međuosovinskom rastojanju od 2400 mm i maksimalnoj radnoj masi 10.450 kg kao i poslednjoj tehnologiji za preciznu poljoprivredu

Best of Specialized 2022-Reform H75 Pro

Obavljanje posebnih radnih operacija zahteva specijalizovane traktore. Ovaj model dizajniran je da radi bezbeno i da rukovaocu pruži komfor u radu u brskoplaninskim područjima.  Reform trakotr se pokazao kao impresivan na kosinama što ga čini idealnim za marginalna zemljišta. Karakterišu ga nisko težište, hidrostatička transmisija i mogučnost upravljanja sa dve različite priključne mašine istovremeno.

Sustainable TOTY 2022-New Holland T6.180 Methane Power

New Holland T6 Methane Power predstavlja korak napred u dostizanju održive poljoprivrede i prvi je komercijalni tractor koji koristi čist metan kao pogonsko gorivo. Traktor pogoni šestocilindrični FPT CNG motor, pruža identične performanse kao i njegov ekvivalent, dizel motor.  Mogućnost korišćenja metana – biogasa kao goriva, znatno smanjuje ne samo troškove goriva već i značajno smanjenje zagađenja i emisije ugljen-dioksida. Motor u ovom trakotru nema SCR što znači da ne koristi AdBlue.

O autoru

Slične objave

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *